Lång promis

Ja efter middagen tog jag en promis med tjejern så skönt lite kallt bara men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)
Hade ett paket att posta på vägen så nu var det gjort oxo skönt, väl hemma nattade jag T och tog en VARM kopp kaffe och kröp upp i soffan.
Nu har C beget sig till jobbet gillar inte riktigt när han jobbar nätter får så svårt att sova men gillar desto bättre att han e ledig med oss i morgon :) så i morgon blir det äntligen hemma mässan med familjen ska bli kul !! sen e det träning och fredags mys men först ska jag hinna hitta någon tränings outfit och svänga in på persis och köpa hem någon lyxig köttbitt <3 mumms!! nu ska jag ta och försöka sova lite så jag e pigg till mässan i morgon.

Go natt och sov gott <3


trötta sessor

 

dagens outfit!

Tröja vila,linne samt treggins HM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0