Då var årets pepparkaks hus gjorda 1 för v...

img_8111 (MMS)

Då var årets pepparkaks hus gjorda 1 för varje unge <3 dok hjälpte jag Agnes lite på traven ;) Tilda va en hejare själv ;) men glasyren användes bara som lim för alla non stop som hon tryckte taket full och konstigt nog blev det en del på taket Tilda körde 1 på huset 1 i tildas mage skratt ;0) <3  I dag har vi varit på utredning med À allt gick bara bra ;) hon hade öka 100g sen sist och hon är mycket piggare ;)  Det som stört hennes vikt och humör är en elak bakterie som hon burit på och som också såg till att hon fick dubbel sidig öron inflammation. Efter 2 starka penicillin kurer så e hon sig själv nästan i gen <3 i dag skottade hon in korv och makaroner. Men det är klart får jag äta själv så ;p  Nu ligger vi alla ner bäddade i sängen. Tidig morgon i morgon för oss som är sju sovare <3  I morgon kickar jag i gång dagen med tidig lämning hos dm sen drar jag och À på personal möte i Bromma. Sen slår vi till på en lunch date ;) det ser vi fram i mot ;) nå ja sova va det kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0