Söndag

Hej kära du!
trött tjej i dag, I går jobbade jag på bröllop de va helt fantastiskt vilket bröllop å vilken fest :) kom hem kl 00:30 va helt färdig märks att jag inte serveratt på ett par år skratt!
upp i morge och jobbade i gen jobbade till kl 16 sen ville jag bara hem och pussa på barnen som jag saknat massor<3 
på rasten tog jag en vända och kikade in höst garderoben till kidsen belv en del som följde med hem tilda behöver en del nu till dagmamme starten och som vanligt kan jag inte gå tomhänt från jobbet det bara öser in as snygga kläder till kidsen så nu har jag bunkrat lite till vilket jag i och för sig gjorde i fredags oxo men va f...a det e ju så kul att handla till mina så troll<3 
Och nu sitter jag här med en kopp te barnen sover å c badar skönt och sitta ned :)
I morgon s´ka här strostädas, sotera ut urvuxna kläder ur kidsens garderob och fylla på med de nya , tvätta.
Sen får vi se vad dagen bjuder på en promis ner på byn kanske ta en kaffe på ute serveringen på mitt favo fik och hämta ut vårt nya modem så det går som en blixt att blogga skratt :)
I morgon är c smester slut och allt blir vardag i gen kommer sakna han hemma men rätt skönt att komma i rutin i gen :) Mat normala tider barn som sover i tid ja vardag är vardag,
vi har lyxat och tämt en del på rutinerna i sommar så in i fas i gen nu !!!
ne nu ska jag titta tv innan jag ska nanna kudden *kramis på er*

Tildas Höst Nytt




Agnes Höst Nytt



Sist Men Inte Minst En Trött MammA





Kommentarer
Michaela

Super fina skor:)

2011-08-15 @ 09:30:05
Rebecca

Tilda valde å hon gjorde ett bra val <3 kram

2011-08-15 @ 22:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0