regn & rusk

Hallå i dag va en grå dag i gen blev ingen promis ner till byn i dag det regnade ju hella dagen suck!!
Vi tog mys dag med städ och tvätt hua men nu är det klart :)
När conny kom hem var det dags att dra till gymmet å jag måste säga va ju ett bra tag sen jag vägde mätte mej
va nervös , hade semestern gett sina spår eller hade jag hållt mej itrim ??
jaaaaaaaaaaaa i dag va en dag i stolthet.
Hade mina mål då jag började som känndes långt bort men i dag insåg jag vilken resa jag gjort hade sprungit om mina mål med flera cm å kilona HADE JAG ROTT I LAND  !!!
Nu har jag nya mål så klart att håla mej i trim och bygga muskler underbart att dag D kom:)
så i mogon blir det ett pass i gen :)
På vägen hem handlade jag å mitt på ica kändesde som att himlen uppenbar sig
aaa mitt i bröd disken jag inte besökt på 7 månader ligger två förpackningar med ja tro det eller ej LCHF BRÖD åååå i morgon ska jag rosta till fukost första brödet på 7 månader mumms ska de bli :)
svängde in på post ombudet här i byn på vägen hem och hämtade ut mina paket ett med modemet och det går mycket fortare att ladda upp bilder ! Och de andra va allt jag beställt från bodytstore.se dom har allt man vill ha för att baka och laga mat baye LCHF så i morgon ska jag prov baka litte :)

Nå väl nu sover mina älskade <3:an och själv är det dags att sova känner mej rätt mör efter gymmet i dag !!

BRÖDBRÖDBRÖD..


BODYSTORE:SE


ÄLSKADE BARN DE VAKRASTE <3



KVÄLLS GODIS SKOGENS GULD
 



Kommentarer
Johanna

Kul! Man får en extra lott om man länkar min sida! :)

(Kommentera om du har gjort det)

2011-08-15 @ 23:28:33
URL: http://johannaajacobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0