Regn blandat med sol !

Sista dagarna på semestern för oss å det bara regnar suck men ok jag har ju ledigt bra länge till så jag ska väl inte gnälla :)
i söndags kom familjen olson hegebrandt över på middag å martin komoxo och joynade oss till maten och middagen över gick till sen kvälls fika långt in på kvälls kisten en riktig söndags middag :) i gott sällskap!
I går tog vi oss i väg på lite ärnde var på big baby å fotade vagnens fel så nu hoppas vi dom hör av sig nästa vecka med goda nyheter ! tog oss en lunch date på sinsen som slutde med middag hemma hos oss till lånt in på kvällen jätte trevligt å barnen hade så roligt massa lek och bus tills dom dekade.

Lite bilder från dagrna två bjuder jag på!!
 

två som älskar att va med på bild hi hi :)



I dag stod städning och träning på schemat!
städningen gick snabbt och smärt fritt även fast det tar sin tid med 8 rum. Å så kom vi till träningen allt klart tagit mej tid och ork till att köra ett sten hårt pass humöret på topp vist ja där fick jag så jag teg stod där som ett fån och slet i dörren till gymmet ååååå vad e det för fel på mej läst fel öppet tider innan jag åkte jaha ja så då tog jag mej att träna i genom ica maxi det gick fort och jag va jävligt efektiv i ren ilska ska tillläggas suck!! Väl hemma i gen, vad fan gör jag resten av dagen funderar skarpt på att baka till mina gäster för själv äter man inget fika bröd men nu fick jag en jävla lusst att trycka i mej men NEJ jag kan mot stå!!!!! kanske ska förbereda middagen i ställe och sen slita med familjen på en lång pw för att titta vart tilda ska börja hos dagmamma deras gemensamhets lokal ska inte ligga långt bort 12 min promenad å det är det värt  dom är 3 dagmammor som jobbar i hopp så de kommer nog bli jätte kul för våran lilla Lotta hon är så glad och de är vi oxo .
När jag började jag för eld och lågor i går lät inget posetivt alls det var fullt på alla dagis och dagmammor i närheten men jag tänkte inte ge mej och som sakt skam den som ger sig!! I dag ringde jag som en dåre runt och fick tillslut hjälp av en jätte snäll kvinna på kommunen som tog namn å nummer och lovade att åter komma. Då tänkte jag stilla ja om 10 dar men nej 1 timme sen kom hon med det glada beskedet Tilda ska självklart få en bra plats jag har sett mellan fingrarna å löst detta åt henne. Vi är så tacksamma för det :)
så näta vecka ska vi och hälsa på :) de servi fram i mot!!
Nej nu kurrar magen dags att fixa middagen hej på en stund !! kiss kiss

Måste bara visa hur trött man kan bli av att se sin mamma städa lesamt tydligen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0