Bio mys !!

Hej

i går va en tråkig och regnig dag med de botade jag och Tilda snabbt med en mamma dotter dag bara vi två! Frågade Tilda vad hon ville göra på våran dag det blev själv fallet bio *BILDAR 2* hon bara älskar Bilar filmen 1 kan hon snart replikerna utan till lill strumpan :)
inte så lätt som mamma trodde gick inte att boka på nätet så jag och T åkte till Kista möte upp min Gudson och hans mamma Erika men fick veta att det va slut sålt SUCK!!!
Vad gör jag nu hade lovat och har man lovat har man så det va bara att jaga rätt på biljetter någon annan stans å sicken tur 4 platrer i vällingby som vi kastade oss på och det var det värt lill Lotta satt still hela filmen helt inne från början till slut! När vi går ut utbrast T fantastisk mamma blixsten är fantastisk han äter förlorare till frukost *skrattade så jag ville vika mej dubbel* de är min lilla lotta  de, Hon e tokig hon.. Ut i regn vädret och åka hem för middag slängde ögat på klockan i bilen insåg att mat va akut blev hämt mat okey SKÄMS men de fick gå sallad..
Tilda åt tre tuggor innan hon nästan somnade vi bordet stackarn helt slut av dagens bravader :) hon somnade lycklig å mät <3

Bilder ger mer än tusen ord :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

I dag har dagen spenderats hemma skulle ha varit och trännat men motivationen bara för svan då solen tittade fram satt ute på verandan hela förmiddagen solade drak kaffe och snacka skit moa tittade för bi oss på kaffe tack vänne kul å se dej länge sen sist :)
Efter middagen spenderades i köket med pizza bak baye LCHF den blev super god mummms !!
gjorde i samma veva några ost kex som snaks till kvällen dom vart oxo en suckse.
Har fått tillbaka suget att stå i köket nu när LCHF recepten rasar in så mycket kul att baka å lagga att jag inte vet när jag ska få tid hi hi men mums! Vilken mys middag vi fick en enkel torsdag :)
efter maten blev det lek och sen nattning som tog 5 min sen sov prinsessorna som troll.
Nu har vi krypigt upp i soffan tittat Ernst och mummsat med gott samvette !!
I morgon åker barnen med faste å farmor till landet hua hur jag ska klara mej utan dom..
jag jobbar ju hela helgen Bröllop lördag, bromma söndag.
Conny åker på marknad och bil träff på lördagen lång tråkigt för barnen så dom har det nog toppen endå!
och i morgon får vi lite kvalitets tid vilket vi verkligen behöver all stress denna semster flytten mm
ska bli skönt att bara va vi en kväll fasten vi kommer sakna i hjäl oss efter sessorna ...
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
                                                                       BILDER FRÅN KVÄLLEN


Här sitter vi å myser nu natt natt på er huges <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0